بستنی مو بدون آبکشی بیول
بوشم مثل اسمش خوشششمزس
بستنی مو یه لوسیون تقویت کننده مو هست که اصلا احتیاجی به آبکشی نداره
فاقد سولفاته و حتی کسایی که کراتین کردن میتونن با خیال راحت ازش استفاده کنن
در بستنی مو از انواع مختلفی تقویت کننده و مواد مغذی و مفید برای مو استفاده شده
روغن آرگان اسید های چرب امگا ۳ و ویتامین E رایج ترین مواد تشکیل دهنده بستنی مو هستن
بستنی مو باعث بازگردانی و تقویت درخشش و نرمی مو میشه
شوره ی سر رو رفع میکنه
و سبب لختی و صافی مو میشه
بستنی مو شکلاتی :مناسب موهای آسیب دیده و موخوره دار ، موهای خشک و وز
روش مصرف : بعد از حمام وقتی موهاتون کمی نم داشت از از این بستنی کف دستتون اسپری کنین و روی تمام ریشه و ساقه ی موتور ماساژ بدین
(بهیچ عنوان چربی نداره و نیازی به شستشو و ابکشی نیس)
بستنی مو بیول
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@yourdomain.com یا با شمارهی ۰۰۰۰ - ۰۲۱ در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.